Sunday, March 10, 2019

پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی

پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی و بین المللی چگونه انجام می شود؟

پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی چگونه است؟
همه ساله کنفرانس ها و همایش های بین المللی متعددی در زمینه های علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و تخصصی در اقصی نقاط جهان برگزار می شود . ایرانیان نیز برای شرکت در این رخدادها به کشورهای مختلف سفر می نمایند و یا مقاله های علمی و پژوهشی خود را جهت دریافت پذیرش به این کنفرانس ها ارسال می کنند که اینکار نیاز به پرداخت ارزی و واریز هزینه دارد.با ما در ادامه همراه باشید تا با نحوه پرداخت هزینه شرکت درکنفرانس های خارجی و بین المللی و هزینه های چاپ مقاله در ژورنال ها آشنا شوید و روش های آن را بدانید.
کنفرانس های خارجی و نمایشگاه های بین المللی معمولاً هزینه هایی را جهت ثبت نام یا به اصطلاح Registration Fee جهت شرکت افراد در آن رویداد دریافت می کنند. در مورد بعضی از نمایشگاه ها یا همایش ها نیز لازم به تهیه بلیط (Ticket) می باشد
پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی و بین المللی به ارز های مهم دنیا و یا به ندرت به ارزهای محلی انجام می گیرد. این پرداخت ها به صورت آنلاین و از طریق مستر کارت و ویزا کارت و یا حساب پی پال پرداخت می شوند.

پرداخت هزینه چاپ مقاله در ژورنال ها و مجله های بین المللی

یک مقاله علمی می تواند به یک ژورنال (مجله) علمی و پژوهشی خارجی برای چاپ شدن ارائه شود. در مواردی که نویسندگان مقاله های علمی، مقاله های خود را به یک کنفرانس ارائه می کنند، موسسه ای که برگزار کننده یک کنفرانس بین المللی می باشد نیز پس از دریافت یک نسخه از چکیده یا Abstract مقاله علمی، در مدت زمانی مشخص آن مقاله را مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی را که در رابطه با پذیرش یا Accept مقاله و یا رد Reject آن مقاله باشد به اطلاع نویسنده یا نویسندگان مقاله ( Author/Authors ) می رسانند.
بعد از پذیرفته شدن یک مقاله جهت چاپ در یک ژورنال خارجی یا مجله بین المللی ، مشابه با ارائه مقاله در کنفرانس های خارجی، معمولاً موسسه مربوطه هزینه ای را تحت عنوان هزینه چاپ مقاله (Publication Fee) دریافت می کند.
این هزینه معمولا از ۳۰ دلار شروع و تا ۵۰۰ دلار (یا سایر واحدهای ارزی مثل یورو و پوند انگلیس) و حتی در مواردی بیشتر از این، متغیر باشد.

راه های پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس های خارجی و ژورنال

نحوه پرداخت هزینه ژورنال و ثبت نام درکنفرانس های خارجی به این دو روش امکان پذیر است :
۱سفارش و خرید کارت :
در این حالت شما با خرید ویزا کارت یا مستر کارت شخصی خودتان فرآیند پرداخت هزینه چاپ مقاله و شرکت در کنفرانس های خارجی را انجام می دهید.
ثبت نام در سایت و خرید کارت
۲- از طریق خدمات پرداخت بیستی پی :
در این روش تیم بیستی پی عملیات پرداخت هزینه شما را شخصا به عهده گرفته و انجام خواهد داد.
ثبت نام در سایت و ثبت سفارش
برای راهنمایی بیشتر با تیم بیستی پی در تماس باشید

معتبر ترین سایت معرفی کنفرانس های خارجی

سایت allconferences.com :

یکی از معروفترین سایت های مرجع برای آگاهی از تاریخ و زمان و مکان و همه اطلاعات لازم برای شرکت در کنفرانس های معتبر بین المللی دلخواهتان می باشد. زمانیکه وارد این سایت بشوید، میتوانید بصورت رایگان از خدمات آن استفاده کنید.
برای یافتن کنفرانس مد نظرتان می توانید نام کنفرانس را در باکس جست و جوی آن وارد کرده تا اطلاعات مربوط به آن را بصورت کامل در اختیارتان قرار بدهد. علاوه بر این حتی می توانید کنفرانس های روز جهان را بر اساس نام کشور های برگزار کننده ، طبقه بندی کرده و مشاهده نمایید. این امکان در سایت فراهم شده تا کنفرانس ها را بر اساس موضوعات و دسته بندی های مختلف ( مثل هنر، تجارت، پزشکی، نجوم و… ) مشاهده کنید و در نهایت برای داشتن برنامه ریزی بهتر می توانید کنفرانس ها را بر اساس تاریخ برگزاری آنها در سراسر جهان، طبقه بندی و مشاهده کنید.پیشنهاد میکنیم که حتما از این سایت دیدن کنید و با امکانات بیشتر آن آشنا شوید.

No comments:

Post a Comment