Sunday, March 10, 2019

حساب بین المللی چگونه شارژ می شود؟

شارژ حساب بین المللی

شارژ حساب بین المللی بطور کلی کار چندان ساده‌ای نیست.زمانی که یک حساب جدید را افتتاح کردید، برای انجام فعالیتهای بانکی مثل خرید کالا و خدمات، لازم است که حتما حسابتان را شارژ کنید.

 
شارژ حساب بین المللی
برای اینکار ۳ روش وجود دارد :
۱- برای شارژ حساب بین المللی خود، می‌توانید از افرادی که حساب بانک مشابه شما ( مثل پی پال ) را دارند، درخواست انتقال و واریز پول به حساب خود را بدهید، که اینکار به دلیل امنیت زیاد در عملیات بانکی و امکان برگشتن مجدد پول به حساب شخص واریز کننده توصیه نمی شود.
۲- افزایش موجودی حساب از طریق کار با کارفرمایان کشورهای خارجی و انجام پروژه های آنها می باشد، که برای مثال در انتها پس از پایان هر پروژه و انجام آن ، پول به صورت ارز به حساب شما واریز می‌شود.
۳-اگر فرد یا شخص نزدیکی برای واریز پول به حسابتان نیافتید یا پروژه ای در دست ندارید که درآمد ارزی برایتان داشته باشد راه آخر ۱۰۰% به شما کمک میکند.در این روش از طریق ارتباط با یکی از شرکت های ارائه خدمات ارزی آنلاین یا حضوری به سادگی و با ثبت درخواست شارژ حسابتان ، مبلغ درخواستی و مورد نیازتان را در عرض چند دقیقه در حساب خود دریافت کنید.

دسته بندی کارت های بین المللی : قابل شارژ و غیر قابل شارژ ‏

دسته بندی مهم کارت های بین المللی بر اساس امکان شارژ شدن آنهاست.
۱- قابل شارژ : برخی از کارت ها این امکان را دارند که به صورت ‏متوالی آن را شارژ و موجودی آن را افزایش داد که به اصطلاح آنها را قابل شارژ (‏rechargeable‏) می نامند. ‏
۲- غیر قابل شارژ : برخی از کارت ها مثل همان کارت های هدیه، فقط قابلیت یکبار شارژ شدن را دارند و بعد از استفاده کامل از موجودی آن غیر قابل شارژ می شوند یکبار شارژ ‏هستند و غیرقابل شارژ  (‏non-rechargeable‏) می شوند .

معرفی و کار با کارت های قابل شارژ :

این نوع کارت ها در دو حالت ‏قابل شارژ بی نام (دوساله) و قابل شارژ با نام( ۳۰ ماهه) هستند. کارت های قابل شارژ معمولا به اسم فرد صادر می شوند و با نام هستند و تنها تفاوت آنها با Debit کارت های عادی، نداشتن حساب بانکی پشتیبان می باشد. داشتن این نوع از کارت ها به علت بار مسئولیت کمتر برای بانک بسیار ساده تر از دو کارت قبلی است و در سال های اخیر بانک های خارجی زیادی بهایرانیان این نوع از کارت ها را ارائه کرده اند. البته با افزایش تحریم ها در سال های اخیر، باز هم سخت گیری بانک ها برای ارائه این نوع از کارت ها به افراد مقیم ایران بیشتر شده است و معمولاً برای تحویل این نوع از کارت ها نیز حضور خود فرد در شعبه بانک و یا صرافی الزامی می باشد.

نحوه شارژ کارت بین المللی :

اکثر افراد بر اساس نیازها و خرید و عملیات مختلف بانکی ( مثل خریدهای آنلاین، پرداخت های فروشگاهی(پوز) و خود پردازهای خارج از کشور ) تمایل دارند تا کارت های بین المللی ارزی داشته باشند که به سادگی و در دفعات مجدد شارژ شده و استفاده شود.
یکی از بهترین ‏کارت های ارزی که میتوان معرفی کرد، مستر کارت های ‏قابل شارژ مجدد است. هر دو مسترکارت بی نام و با نام با رنگ قرمز ارائه می شود. شما بعنوان دارنده کارت می توانید بعد از دریافت کارت آن را فورا ‏و در کمترین زمان ممکن شارژ کنید. هر فرد می توانید مقدار دلار مورد نیاز خود را (با مضرب ۱۰۰) بصورت اینترنتی سفارش داده و هزینه آن ‏را به صورت ریالی و از طریق کارت های عضو شتاب پرداخت کنید تا کارتتان شارژ شود.
با بیستی پی میتوانید در زمانی کوتاه برای تهیه و شارژ مسترکارت قابل شارژ ( Debit MasterCard ) اقدام کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شارژ حساب بین المللی و دیگر خدمات بیستی پی با ما در تماس باشید.

No comments:

Post a Comment